˙·●❤دخترے با اخــــ❤لاق پاستیلـــی❤●·˙
ABOUT WEB

سلام ممنون از اینکه به وبم اومدین. راستی نظر یادتون نره !!!!!!!!!!
CATEGORIES
FRIENDS
ابزار وبلاگ
وب دخترونه (کوثر جون)
سایت مدرسمون(نمونه توحید)
●♥دخـــــی ♥دیــــوونهــــــه♥●(وب مریم)
دیوونه ها(وب سارا)
زنــ✿ـگ تفـ✿ــریح❀◕ ‿ ◕❀(وب خودم)
دختر فاطمی(وب نیلوفر)
وبلاگ زبان انگلیسی
کلبه دیوونه ها(وب محدثه)
رویای بنفش(وب نگار)
دختر عاشق(سوزان جون)♥
اگه جرات داری بیا(وب عاطفه)
آنتی ناامیدی(وب زهرا)
ردیابی ماشین
حمل هوایی ماینر از چین
لیزر دوچرخه
هد اپ یسپلی کیلومتر روی شیشه
جلو پنجره لیفان ایکس 60

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان برای تازه شدن دیر نیست و آدرس j-ziba13.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





TEMP by
OTHER

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 19
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 19
بازدید ماه : 85
بازدید کل : 23995
تعداد مطالب : 182
تعداد نظرات : 183
تعداد آنلاین : 1

˙·●❤دخترے با اخــــ❤لاق پاستیلـــی❤●·˙
من مخ ندارم...
پنج شنبه 3 دی 1394برچسب:, -- 14:0

●̮̮̃•̃) مَـــن مـــُخ نَــدآرَم کِهــ کِســی بِخــوآد بِـــزَنهـــ (●̮̮̃•̃)

✔✔ حــآلِــشــَم نَـــدآرَم کهــ مُـــخ کِـــسی رو بِـــزَنَم ✔✔

فــآزِ مــَن رَد دادهـــ ⇨ بــآ فـــآزِ شُـــمآ خــعــلی فَــرق دآرهـــ ⇨⇨

ایــنجــآ【 تَــک پَـــری 】یــَنـی ☠ پــــَر پــَری ☠

♀♀ وَلــی مَــن حــآضِـــرَم پــَرپــَرِ تــَک پــَری بــآشَــم تــآ دم پـــر هــَر

خـــَری ♀♀

 

large.png



نظرات شما عزیزان:

Love
ساعت13:36---19 دی 1394
مای گاد

Love
ساعت11:53---14 دی 1394
سلام خوبی چ خبر؟کاریت نداشتم فقط خواستم حالتو بپرسم می بینی چ دخی خاله ی خوبی داری؟والا ملت شانس دارن دخی خاله هایی مث من دارن.
اصن همه روبرق میگیره منو چراغ نفتی !!!!!!!برم لب دریا اب دریا خشک میشه کلا بدشانسم وگرنه دخی خالم ک تونبودی!!!!
پاسخ:بعله کلا من پر شانسنم باز تو از من پر شانس تری چون یه همچین فرشته ای رو گذاشته جلو پات مریم جون و اون فرشته کسی جز من نیست اوکی دوست عزیز اینقد نگو من شانس ندارم.(لایه اوزون جر خورد مسئولین رسیدگی کنن.)


Love
ساعت12:59---13 دی 1394
سلام خوبی؟ لا امتحانات درچه حالی؟من ک یکی رو گندترازقبلی میدم.راستی اسم وبتو برام بفرس عوضش کنم
پاسخ:سلام ممنون هیچی با امتحان که کسی حال خوبی نداره برات فرستادم دوست عزیز


Love
ساعت15:42---3 دی 1394
اسم وبت ازپهنا تو حلقت
پاسخ:خخخخخخ وا چشه مگه


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






-- ندا